home
home home

КОНКУРС ТУРАЛЫ ХАБАРЛАМА 23.10.2019

 

   Хабарландыру мәтініне

Персоналды басқару қызметі жауапты

 

Қордай ауданы бойынша бос тұрған мемлекеттік әкімшілік лауазымдарға орналасуға жалпы конкурс жариялау туралы хабарлама:

 

            Барлық конкурсқа қатысушыларға қойылатын біліктілік талаптары:

Е-4 санаты бойынша:  

            жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

            мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

            жоғары немесе жоғарыдан кеінгі білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

E-R-1 санаты бойынша:

жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім;

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-4, C-R-3, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-4, C-R-3, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3) А-5, B-5, C-4, C-O-4, C-R-3, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;

4) мемлекеттік қызмет өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдарының орталық деңгейдегі лауазымдарында немесе облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі басшылық лауазымдарында, немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының басшылық лауазымдарында екі жылдан кем емес;

5) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтаған жағдайда мемлекеттік қызмет өтілі мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-4, C-R-3, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-3, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда бір жылдан кем емес;

6) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік орган болып табылмайтын басшылық лауазымдарда 2 жылдан кем емес;

7) ғылыми дәрежесінің болуы.

E-R-2 санаты бойынша:

жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім;

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық;

жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, В-6, С-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, В-6, С-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі 1 жылдан кем емес;

3) А-5, В-6, С-5, C-O-6, C-R-3, D-5, D-O-5, Е-4, E-R-3, E-G-2 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;

4) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау немесе арнайы мемлекеттік органдарының лауазымдарында немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;

5) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік орган болып табылмайтын басшылық лауазымдарда бір жылдан кем емес;

6) жоғары және жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

7) ғылыми дәрежесінің болуы.

            E-R-4 санаты бойынша:

жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

жоғары немесе жоғарыдан кейінгі білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

E-R-5 санаты бойынша:  

            жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;

            мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

            жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

            E-G-3 санаты бойынша:  

жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес облыстарда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі;

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

E-G-4 санаты бойынша:       

жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім;

мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару;

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

Мемлекеттік  әкімшілік  қызметшілердің  лауазымдық  жалақылары:

 

Санаты Лауазымдық  жалақысы  қызмет  өткерген  жылдарын  есептегенде
Тенгеден бастап Тенгеге дейін
Е-4 100 696 136 444
E-R-1 142 412 192 382
E-R-2 127 422 172 394
E-R-4 95 210 128 834
E-R-5 84 415 114 854
E-G-3 90 963 122 463
E-G-4 81 229 109 367

 

            Жамбыл облысы Қордай ауданы әкімінің аппараты бос әкiмшiлiк мемлекеттiк лауазымдарға орналасуға конкурс жариялайды:

 

Индекс 080400, Қордай ауылы, Төле би көшесі №106, 2 қабат, № 20,29 кабинет, тел: 8(72636) 2-11-60 немесе электрондық почта: otdelkadr17@mail.ru.

  1. Қордай ауданы әкімі аппаратының қаржы-шаруашылық бөлімшесінің бас маманы (негізгі қызметкердің балаға күтім жасау мерзіміне 2020 жылдың 12 ақпанына дейін ) Е-4 – санаты,  1 бірлік, №01-10-02.

Функционалдық міндеттері: Аудан әкімдігінің әкімшілік – басқармалық сметаларын және штаттық кестесін дұрыс сақтау бойынша, белгіленген уақытқа сәйкес жылдық және айлық бухгалтерлік есептерді сақтау және жүйелік дайындықтар мен жол сапар қағаздарын дайындау. Жалақы бөлумен айналысу, зейнетақы қорларына міндетті зейнетақы жарналары жөнінде операцияларды, банкке құжаттар дайындап, кассалық операциялар мен басқа ұйымдармен расчеттар бойынша операция жүргізу.Бухгалтерлік құжаттарға, кассалық және материалдық шоттарына, бухгалтерия жұмыстарының сапалы және уақтылы орындалуына және оның жоғарғы деген орындалуына, кассалық кітаптарға, мемлекеттік қызметкерлердің тұлғалық шоттарына, жұмысшылар және сала қызметкерлерінің айналым ведомостің жүргізуге жауап береді. Бюджеттік қаржы саясатына байланысты аудан әкімінің, аудан әкімдігінің нормативтік актілердің орындалуын қамтамасыз ету.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім. Мамандығы: Экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

            2.Қордай ауданы әкімдігінің жер қатынастары бөлімінің басшысы, Е-R-1 санаты,  1 бірлік, №02-11.

            Функционалдық міндеттері: Жер  қатынастары бойынша жұмыстарды жүргізу. Бюджеттік жоспарлау, ауданның әлеуметтік-экономикалық дамуының негізгі бағыттарын әзірлеу мен іске асыруда ведомствоаралық және сала аралық үйлестіру.Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімдерінің жер қатынастары   бойынша  қабылданған нормативтік актілерінің, бағдарламаларының орындалуын бақылау және қамтамасыз ету.Қарамағындағы қызметкерлердің жұмысын ұйымдастыру және жерді тиімді пайдалану бойынша бағдарламалар мен жобаларды жасауды үйлестіру.  Заңды және жеке тұлғаларды өтініш тілектері мен арыз-шағымдары бойынша қабылдау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: ауылшаруашылық ғылымдары саласындағы немесе қызмет көрсету саласындағы немесе техникалық ғылымдар және технологиялар саласындағы немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім. Мамандығы: агрономия немесе жерге орналастыру немесе кадастр немесе геология және пайдалы қазбалар кен орнын барлау немесе геодезия және картография немесе мемлекеттік және жергілікті басқару.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. 3. Қордай ауданы әкімдігінің білім бөлімі басшысының орынбасары, E-R-2 cанаты, 1 бірлік, №01-02.

            Функционалдық міндеттері: Білім берудің тиісті деңгейлерінің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарының орындалуын қадағалау. Білім беру саласына бөлінген бюджеттің атқарылуы туралы есептерді бюджеттік заңнамаларда белгіленген формада және мерзімінде құрады және ұсынады. Жалпы білім беру мекемелерінің, білім бөлімінің  қаржылық жұмыстарына басшылық жасау және бақылау. Жоғары тұрған органдардың басшыларының қаулыларының, шешімдерінің, бұйрықтарының орындалуын бақылау; Мекемеге қарасты ұйымдарға жоспарлы қаражат бөлуді ұйымдастыруды жүзеге асыру; Шығыс сметасының орындалуын, педагог қызметкерлердің тарификациясын, құрылымы мен штатын бақылау. Мәліметтің уақытында және сапалы дайындалуына жауапты болу. Еңбек, қаржы, материалдық қорларды үнемді пайдалану саясатын жүргізеді. Үнемдеу жұмыстарын тиімді ұйымдастырудың жетілдірілген түрі мен бақылау мен талдау әдісімен қамтамасыз ету. Білім беру ұйымдарының білім үйлестіру орталығының, жалпы білім беру ұйымдарының, есеп тапсыруына басшылық жасау және бақылау; Басшының жеке өкімдерін орындауға. Бюджеттік рұқсаттамаларды рәсімдеу тәртібін сақтау және бақылау. Ағымдағы жұмыстар жөнінде білім беру ұйымдарымен тығыз байланыс жасау. Қарауындағы мекемелердің шығыс сметасының орындалуына экономикалық талдау өткізу. Шығыс сметасының орындалуы бойынша мезгілдік және жылдық есеп берудің тапсырылуын қамтамасыз етеді. Сектор жұмысына басшылық жасайды; Бухгалтерлік операцияларды тауарлық – материалдық құндылықтарды және қаражаттарды көрсету. Білім беру ұйымдарының ағымдағы және күрделі жөндеу жұмыстарына бақылау жасау. Мемлекеттік сатып алу жұмыстарын жүргізу, мердігерлермен жасалған келісім шарттармен үнемі танысып отыру, орындалуын қадағалау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Білім саласындағы немесе құқық саласындағы немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім.Мамандығы: Білім саласындағы (жалпы) немесе құқық саласындағы (жалпы) немесе құқық саласындағы (жалпы) немесе қаржы немесе экономика немесе есеп және аудит.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы әкімдігінің мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің бас маманы,

E-R-4 cанаты, 1 бірлік, №01-03.

            Функционалдық міндеттері: Мәдени ағарту мекемелерінің жұмысына жетекшілік жасайды. Мәдениет саласы бойынша мәдени ағарту мекемелері жүйесінің орналастыруын және дамуын, сонымен қатар басқа да аудандық мәдениет іс-шараларын үйлестіріп, бағыттайды. Мәдениет саласында  мемлекеттік саясатты халыққа жеткізу, мәдени-көпшілік жұмыстарды ұйымдастыру және оны тұрғындар арасында жүзеге асыруға, әртүрлі байқаулар, сынақтар, фестивальдар ұйымдастыруға атсалысу. Мәдениет және тілдерді дамыту бөлімінің жұмыс жоспарын құрады. Бөлімге «Жеке және заңды тұлғалардан келіп түскен өтініштерді қарау туралы» №1-ТӨ нысанымен Web-EUOL желілік жүйесіндегі жұмыс жүргізу, lotus Notus жүйесінде жұмыс жүргізу. Мәдени-ағарту мекемелерінің мамандарының еңбек тәртібінің жай-күйіне бақылау жүргізеді.Бөлімнің кадрлық және іс-жүргізу жұмыстарын орындау, есептерді дайындау. Бөлім қызметкерлерінің (келісім шарт бойынша) жеке іс құжаттарын, еңбек кітапшаларын жүргізу және  сақтау. Істер номенклатурасын әзірлеу және мұрағатқа істерді дайындап, өткізуге құжаттарды рәсімдеу жұмыстарын жүргізу. Келісімдер бойынша мәліметтерді жинақтау және дайындау.Бөлімге жүктелген тапсырмалардың мерзімінде орындалуын бақылау. Мекеменің бақылауындағы құжаттардың уақытылы орындалуын қадағалау. Аудан әкімдігінің отырыстарына өз құзыреті шегіндегі мәселелер бойынша материалдар, ақпараттар дайындау.Аудан әкімінің аппаратынан және жоғары атқарушы, уәкілетті, қадағалаушы органдардан келіп түскен  өтініш, хаттарға, арыз-шағымдарға өз міндеттері шегінде мерзімінде мәлімет даярлау. Жеке және заңды тұлғалардан келіп түскен өтініштер мен хаттарға мерзімінде жауап қайтару.Бөлімге жүктелген өзге де міндеттерді атқарады.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  Білімі: Әлеуметтік ғылымдар, экономика  және бизнес саласындағы немесе гуманитарлық ғылымдар саласындағы немесе өнер саласындағы немесе құқық саласындағы немесе білім саласындағы немесе қызмет көрсету саласындағы жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.Мамандығы: Мемлекеттік және жергілікті басқару немесе журналистика немесе гуманитарлық ғылымдар (жалпы) немесе  өнер (жалпы) немесе құқықтану немесе педагогика және психология немесе қазақ тілі мен әдебиеті немесе орыс тілі мен әдебиеті немесе шетел тілі: екі шетел тілі немесе кәсіптік оқыту немесе қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті немесе орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті немесе  әлеуметтік-мәдени қызмет көрсету немесе мәдени –тынығу жұмысы немесе кітапхана ісі.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

 

  1. Қордай ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің әлеуметтік бағдарламалар, мүгедектерді оңалту және жұмыспен қамту секторының бас маманы(негізгі қызметкердің балаға күтім жасау мерзіміне 2020 жылдың 07 қыркүйегіне дейін), E-R-4 cанаты, 1 бірлік, №01-03-04.

Функционалдық міндеттері: Жоғарғы тұрған органдарға айлық, тоқсандық, жылдық есеп өткізу. Мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттарына сәйкес халыққа қызмет көрсету. Қазақстан Республикасының «Халықты жұмыспен қамту туралы» Заңының талаптарының сақталуын ұйымдастыру. Халықты жұмыссыздықтан әлеуметтік қорғау және жұмыспен қамту шараларын әзірлеу, халықты жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларын ұйымдастыру. Аудан әкімінің аппаратынан және жоғары атқарушы, уәкілетті, қадағалаушы органдардан келіп түскен  өтініш, хаттарға, арыз-шағымдарға өз міндеттері шегінде мерзімінде мәлімет даярлау.Бөлімге, секторға жүктелген өзге де міндеттерді атқарады.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  Білімі: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы немесе білім саласындағы немесе қызмет көрсету саласындағы немесе құқық саласындағы немесе техникалық ғылымдар және технологиялар саласындағы жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.Мамандығы: мемлекеттік және жергілікті басқару немесе экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит немесе білім саласындағы (жалпы) немесе әлеуметтік жұмыс немесе құқықтану немесе автоматтандыру және басқару.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы әкімдігінің білім бөлімінің бас маманы, E-R-4 cанаты 1 бірлік №01-06.

            Функционалдық міндеттері: Азаматтардың жалпы орта білім алуы құқығын ҚР  заңдарының, нормативтік құжаттардың орындалуы бойынша жұмысын жүргізеді және ұйымдастырады. Ауданның білім беру мекемелерінің тәрбие сұрақтары бойынша жұмысын жүргізеді. Тәрбие сұрақтары бойынша мемлекеттік бағдарламаларды орындайды. Оралмандар контингентімен жұмыс жасайды. 0 ден 18 жасқа дейінгі балалар мен жасөспірімдердің тізімін жүргізеді, оқу жылында мектептердің шағын аудандарының,  шағын учаскелерде оқитындардың  контингентімен жұмыс істейді. Мектеп директоры орынбасарларына өз құзыреті шегінде әдістемелік көмек ұйымдастырады.Бөлімнің жұмысын  жоспарлауға қатысады. Жоғары органдарға  анықтама, мәліметтерді алқа мәжілісіне дайындайды, олардың дұрыс және уақтылы орындалуына жеке жауапкершілікте болады. Білім беру мазмұны бойынша бас маман уақытша жоқ болғанда оның міндеттерін орындайды. Құқықтық оқытуға байланысты оқушылардың әлеуметтік қорғалуына жауапты. Басшының және сектор меңгерушісінің басқа да жеке тапсырмаларын орындайды. Ата-аналармен патриоттық тәрбие сұрақтары бойынша жұмыс жүргізілуін, діни экстремизмнің алдын-алу бойынша сұрақтарға жауап беруін, құқық бұзушылық және зиянды заттардың алдын алу жұмыстарының орындалуын, оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастырылуын бақылайды.  Білім беру мекемелерінде өзіне бекітілген сұрақтар бойынша жұмыстарды үйлестіреді.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  Білімі: Білім немесе құқық саласындағы жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.Мамандығы: Білім саласындағы (жалпы) немесе құқықтану саласындағы (жалпы).

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы әкімдігінің дене шынықтыру және спорт бөлімінің бас маманы(негізгі қызметкердің балаға күтім жасау мерзіміне 2020 жылдың 01 сәуіріне дейін),E-R-4 cанаты 1 бірлік №01-02.

            Функционалдық міндеттері: Бөлімде  бақылауға алынған Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан  әкімдерінің, әкімдіктерінің  актілерінің орындалуы бойынша жинақтау папкаларын жүргізу. Аудан әкіміне, аудандық әкімдікке қызметіне сәйкес құжаттарды дайындау.Бөлімде  Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімінің актілерінің орындалуына жалпы бақылауды жүзеге асыру, орындалу сапасына бақылау жасау. Спорттық іс-шараларды ұйымдастыру, ауылдық, аудандық, облыстық, республикалық спорттық жарыстардың өткізілуін үйлестіру.Іс қағаздарын және мемлекеттік қызмет көрсетудің стандарттарын жүргізу. Арнайы комиссияларының жұмыстарын қамтамасыз ету және үйлестіру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  Білімі: Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы немесе білім саласындағы жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім. Мамандығы: Дене шынықтыру және спорт немесе мемлекеттік және жергілікті басқару.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы әкімдігінің тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық, жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары бөлімінің жетекші  маман-бухгалтері,E-R-5 санаты, 1 бірлік, №01-06.

            Функционалдық міндеттері: Қаражаттық қызметті бақылау. Бухгалтерлік есеп пен есептілікті дамыту және жетілдіру, төлемақы құжаттарын рәсімдеу және тіркеу, бюджеттен қаражатты аудару үшін жинақтау рұқсаттарды тіркеу  және рәсімдеу. Кіріс түсімдерін есептеу, басқа ұйымдармен есептер бойынша операция жүргізу.Бухгалтерлік құжаттарға, кассалық және материалдық шоттарына, бухгалтерия жұмыстарының сапалы және уақытылы орындалуына және оның жоғарғы деңгейде орындалуына жауап береді.Аналитикалық есеп жүргізу, есептегі қалдықтарды бақылау, жинақ қаржыландыру жоспарының төлемдер мен міндеттемелерін орындалуына есеп беру. Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу. Құжаттарды дайындау және жеңімпаздарымен келісім шарт жасау. Аудан әкімдігінің отырыстарына өз міндеттері шегінде материалдар, ақпараттар дайындау.Аудан әкімінің аппаратынан және жоғары атқарушы, уәкілетті, қадағалаушы органдардан келіп түскен  өтініш, хаттарға, арыз-шағымдарға өз міндеттері шегінде мерзімінде мәлімет даярлау. Бөлімге, секторға жүктелген өзге де  міндеттерді атқарады.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  Білімі: Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.Мамандығы: Экономика  немесе қаржы немесе есеп және аудит.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы әкімдігінің кәсіпкерлік, өнеркәсіп және туризм бөлімінің жетекші маман-бухгалтері, Е-R-5 санаты, 1 бірлік, №01-05

            Функционалдық міндеттері: Ақпараттар мен есептердің уақтылы әзірленуін және олардың дер кезінде жіберілуін қамтамасыз ету, белгіленген тәртіпте келіп түскен азматтардың арыздары мен өтініштерін қарау,Қазақстан Республикасы Зандарын, Қазақстан Республикасы Президентінің қаулылары мен тапсырмаларын, Премьер Министрдің, Қазақстан Республикасының Үкіметі мен министрліктерінің қаулылары мен жарлықтарын, кәсіпкерлікті қолдау мен дамыту жөніндегі әкімдік қаулыларын, облыс пен аудан әкімдерінің шешімдері мен жарлықтарын орындау барысын бақылауды және тексеруді жүзеге асырады. Бөлімнің негізгі қорлар мен жылдам тозатын тауарларға байланысты материалдық жауапкершілікті атқарады. Бөлімнің мемлекеттік мекемесінің барлық мекемелермен (байланыс қызметі және басқа да түрлеріне байланысты) келісімшартқа уақытында отыруына жауап беру. Мемлекеттік сатып алу заңнамасымен жұмыс жасау.Статистикалық есеп, салық және материалдық құндылықтардың қозғалысын жүргізу, бөлімнің ішкі тәртіп ережесін бұлжытпай орындау, қаржы бөліміне ай сайын, тоқсан сайын мемлекеттік сатып алу бойынша есеп өткізу, бөлімнің қаржысының мақсатты пайдаланылуын бақылау, бас кітапты жүргізуді, бухгалтерлік жинағын құрастыруды жүзеге асырады, қаржы жылына арналған бюджеттік тапсырыс құрастыруға қатысу, қазынашылық аумақтық органдар арқылы өтетін операцияларды есепке алу, бюджеттік қаржыларды мақсатты пайдалану бойынша қаржы бөлімімен өзара іс-қимыл жасайды, бөлімнің бюджеттік бағдарламаларды әзірлеп, тиісті мәслихаттың бекітуі үшін жоғары тұрған әкімдіктің қарауына енгізеді, жоғары органдардың және аудан әкімдерінің бөлімдерімен қабылданған нормативтік актілердің орындалуын қамтамасыз ету, бөлімнің мемлекеттік қызметшілерінің және штаттан тыс қызметкерлерінің жұмысқа шығу табелін уақытылы жүргізіп, еңбекақыларын есептеу, ай сайын мемлекеттік сатып алу заңнамасына 17-қосымша және келісім шарттың уақытылы орындалуын қамтамасыз ету,ай сайын, тоқсан сайын статистикалық есептерді тиісті мекемеге өткізу, салық және материалдық құндылықтардың қозғалысын есеп жүргізу. Қаржы бөліміне ай сайын, тоқсан сайын мемлекеттік сатып алу бойынша есеп өткізу, еңбек ақы туралы, ай сайын қаржы игерілу, мониторинг, қазақстандық мазмұны, мемлекеттік сатып алу бойынша есеп беру, бөлімнің қаржысының мақсатты пайдаланылуын бақылау, ай сайын бас кітапты жүргізу, жылдың басында қаржы жылына арналған бюджеттік тапсырыс жасау, күн ара қазынашылық аумақтық органдар арқылы өтетін төлемдерді жүргізу, ай, тоқсан сайын бюджеттік қаржыларды тиімді пайдалану қаржы бөліміне тапсыру, бөлімнің бюджеттік бағдарламаларды әзірлеу, тиісті мәслихаттың бекіту үшін бюджеттік нақтылау кезінде есептерін уақытылы тапсыру,Egov програмассының дерекқорын жүргізу (сүйемелдеу,жаңарту), компьютерлік сауаттылықты оқыту,мемлекеттік сатып алу электронды түрде жүргізу. Аудан әкімінің аппаратынан және жоғары атқарушы, уәкілетті, қадағалаушы органдардан келіп түскен  өтініш, хаттарға, арыз-шағымдарға өз міндеттері шегінде мерзімінде мәлімет даярлау.Бөлімге жүктелген өзге де міндеттерді атқарады.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар:  Білімі: әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.Мамандығы: қаржы немесе экономика немесе есеп және аудит.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы әкімдігінің сәулет, қала құрылысы және құрылыс бөлімінің жетекші маманы, E-R-5 санаты, 1 бірлік, №01-07.

            Функционалдық міндеттері: Бюджеттік құрылыс  нысандардың жобалау алды бастапқы келісімдерін жинақтап, сәулет-жоспарлау тапсырмасына өтінішті еgov порталы арқылы беру.Бөлім арқылы бюджет есебінен жаңадан салынатын құрылыс нысандарына құрылыс-монтаждау жұмыстарының басталуы туралы хабарламаны әзірлеп, Жамбыл облысы әкімдігінің мемлекеттік сәулет-құрылыс бақылау басқармасына «elicense.kz» порталы бойынша электронды түрде тапсыру.Бюджеттік құрылыс  нысандарының мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыруға қажетті бастапқы материалдарды өз кұзіреті шегінде  дайындау.Бөлім мен  мердігерлер және жобалаушы ұйымдар арасында құрылған келісім-шарттар бойынша құрылыс жұмыстарының орындалуын қадағалау және есебін беру.Құрылыс нысандарының пайдалануға берілуіне дейінгі жұмыстарын өз міндеттеріне қатысты үйлестіру және есептерін беру.Аудан әкімдігінің отырыстарына өз құзыреті шегінде сәулет, қала құрылысы мәселелері бойынша материалдар, ақпараттар дайындау.Аудан әкімінің аппаратынан және жоғары атқарушы, уәкілетті, қадағалаушы органдардан келіп түскен  өтініш, хаттарға, арыз-шағымдарға өз міндеттері шегінде мерзімінде мәлімет даярлау.Бөлімге, секторға жүктелген өзге де міндеттерді атқарады.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Өнер саласындағы немесе техникалық ғылымдар және технологиялар саласындағы немесе әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім. Мамандығы: Сәулет немесе мүсін немесе кескіндеме немесе дизайн немесе графика немесе құрылыс немесе құрылыс материалдарын, бұйымдарын және құрастырылымдарын өндіру немесе экономика  немесе қаржы немесе есеп және аудит  немесе мемлекеттік және жергілікті басқару.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Үлкен Сұлутөр ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, E-G-3 санаты, 1 бірлік №01-05.

            Функционалдық міндеттері: Ауылдық округі әкімі аппаратында бақылауға алынған Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімдерінің, әкімдіктерінің актілерінің орындалуы бойынша жинақтау папкаларын жүргізу. Автоматтандырылған «Сайлаушы» сайлау жүйесін шақыру бойынша жұмысын қамтамасыз ету. Ауылдық округ әкіміне қызметіне сәйкес құжаттарды дайындау. Ауылдық округ әкімі аппаратында Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімінің, ауылдық округ әкімінің актілерінің орындалуына жалпы бақылауды жүзеге асыру, орындалу сапасына бақылау жасау. Ауылдық округ тұрғындарына анықтама беру, шаруашылық кітаптарын жүргізу, мөрлердің сақталуына жауапты.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.Мамандығы: Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу.Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы.«Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Кенен ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, E-G-3 санаты, 1 бірлік №01-03.

            Функционалдық міндеттері: Ауылдық округі әкімі аппаратында бақылауға алынған Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімдерінің, әкімдіктерінің актілерінің орындалуы бойынша жинақтау папкаларын жүргізу. Автоматтандырылған «Сайлаушы» сайлау жүйесін шақыру бойынша жұмысын қамтамасыз ету. Ауылдық округ әкіміне қызметіне сәйкес құжаттарды дайындау. Ауылдық округ әкімі аппаратында Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімінің, ауылдық округ әкімінің актілерінің орындалуына жалпы бақылауды жүзеге асыру, орындалу сапасына бақылау жасау. Ауылдық округ тұрғындарына анықтама беру, шаруашылық кітаптарын жүргізу, мөрлердің сақталуына жауапты.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.Мамандығы: Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу.Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы.«Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қарасай ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, E-G-3 санаты, 1 бірлік №01-03.

            Функционалдық міндеттері: Ауылдық округі әкімі аппаратында бақылауға алынған Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімдерінің, әкімдіктерінің актілерінің орындалуы бойынша жинақтау папкаларын жүргізу. Автоматтандырылған «Сайлаушы» сайлау жүйесін шақыру бойынша жұмысын қамтамасыз ету. Ауылдық округ әкіміне қызметіне сәйкес құжаттарды дайындау. Ауылдық округ әкімі аппаратында Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімінің, ауылдық округ әкімінің актілерінің орындалуына жалпы бақылауды жүзеге асыру, орындалу сапасына бақылау жасау. Ауылдық округ тұрғындарына анықтама беру, шаруашылық кітаптарын жүргізу, мөрлердің сақталуына жауапты.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.Мамандығы: Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу.Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы.«Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. 14. Қасық ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы, E-G-3 санаты 1 бірлік № 01-02.

            Функционалдық міндеттері: Іс қағазын жүргізу, нотариат іс-әрекеттерін орындау, мемлекеттік қызмет көрсету стандарттары. Ай сайын және тоқсандық есептердің уақытылы өткізілуін қамтамасыз ету, ауылдық округ әкімінің мемлекеттік құқықтық актілерін даярлау. Заңды және жеке тұлғалардың өтініштері мен арыздарын тіркеуге алу, EUOL бағдарламасына тіркелуін қамтамасыз ету және 1–ОЛ есебін тапсыру. Ауылдық округі әкімінің арнаулы тапсырмаларын орындау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.Мамандығы: Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. 15. Қасық ауылдық округі әкімі аппаратының бас маманы-қаржы агенті, E- G -3 санаты, 1 бірлік № 01-06.

            Функционалдық міндеттері: Салық есебін жүргізеді, салық және міндетті төлемдерді жинайды. Айлық, тоқсандық, жылдық есептерді аудандық салық басқармасына тапсыру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.Мамандығы: Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Кенен ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маман-қаржы агенті,E-G-4 санаты, 1 бірлік (№ 01-05).

            Функционалдық міндеттері: Салық есебін жүргізеді, салық және міндетті төлемдерді жинайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.  Мамандығы: Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы Жамбыл ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маман-бухгалтері (негізгі қызметкердің балаға күтім жасау мерзіміне 2021 жылдың 09 шілдесіне дейін ) E-G-4 санаты, 1 бірлік № 01-05.

            Функционалдық міндеттері: Ауылдық округ әкімінің бухгалтерлік есепке тиселі өкімдері мен шешімдерінің орындалуына іс-шара қолдану. Ауылдық округ әкімі аппаратының әкімшілік жобалық – басқару шығындары және штаттық кестенің дұрыс орындалуын жүзеге асырады. Бухгалтерлік есеп құжаттарына, кассалық, материалдық шоттарға және де оның қосымшаларына жауапты.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік.  Мамандығы: Экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу. Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы. «Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қарасай ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маман-бухгалтері,E-G-4 санаты, 1 бірлік №01-07.

            Функционалдық міндеттері: Бухгалтерлік есеп-қисапқа қатысты, ауыл округі әкімінің шешімдері мен өкімдері бойынша қабылдайды. Ауыл округі әкімінің аппаратының штаттық кестесі мен әкімшілік басқару шығыстарының сметасының тура сақталуының шарасын жасайды.Бухгалтерлік құжаттарды,кассалық және материалдық есептерді қосымшаларымен біріге сақталуына жауап береді.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес саласындағы жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік.  Мамандығы: Экономика немесе қаржы немесе есеп және аудит.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу.Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы.«Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Ауқатты ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, E-G-4 санаты, 1 бірлік № 01-06.

            Функционалдық міндеттері: Ауылдық округі әкімі аппаратында бақылауға алынған Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімдерінің, әкімдіктерінің актілерінің орындалуы бойынша жинақтау папкаларын жүргізу. Автоматтандырылған «Сайлаушы» сайлау жүйесін шақыру және мемлекеттік қызмет көрсету бойынша жұмысын қамтамасыз ету. Ауылдық округ әкіміне қызметіне сәйкес құжаттарды дайындау. Ауылдық округ әкімі аппаратында Президенттің, Үкіметтің, облыс және аудан әкімінің, ауылдық округ әкімінің актілерінің орындалуына жалпы бақылауды жүзеге асыру, орындалу сапасына бақылау жасау. Ауылдық округ тұрғындарына анықтама беру, шаруашылық кітаптарын жүргізу, мөрлердің сақталуына жауапты.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.  Мамандығы: Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу.Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы.«Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

  1. Қордай ауданы Масанчи ауылдық округі әкімі аппаратының жетекші маманы, «E-G-4» санаты, 1 бірлік, №01-06.

            Функционалдық міндеттері: Сайлаушылардың тізімдерін анықтап, тоқсандық есептер дайындайды. Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарының талаптарына сай қажетті анықтамалар береді. Ауыл шаруашылығы және кәсіпкерлік салалары бойынша жұмыстарды ұйымдастырады. Ауылдық округтегі шаруа қожалықтарына қажетті мәліметтерді анықтауға, олардың жұмыстарына талдауға, сараптама жасауға (көктемгі егіс көлемі, күзгі өнім алу мәліметі), «Агробизнес-2020», «Бизнестің жол картасы-2020» бағдарламалары бойынша, т.б қорлардан несие алуға, құжаттарын заңдастыруға көмек береді. Шаруа қожалықтарға байланысты шаруашылық кітабының жұмыстарын жүргізеді. Көріктендіру, көгалдандыру және санитарлық тазарту іс-шаралары бойынша жұмыс жүргізеді, уәкілетті органға қажетті ақпарат пен тиісті есептіліктерді дайындап, тапсырады. Азаматтық қорғаныс, төтенше жағдайлар жөніндегі комиссиялардың жұмысын жүргізу.  Ауыл әкімінің басқа да тапсырмаларын орындайды.Қазақстан Республикасы Президенті Жарлықтарының, Үкімет Қаулыларының, облыс, аудан әкімдерінің шешімдері мен өкімдерінің орындалуына бақылау жасайды.Қызметтік міндеттерін орындауда тиісті уәкілетті органдармен және округ аумағындағы, меншік түріне қарамай, барлық мекеме-ұйымдармен өзара  іс-қимыл жасайды.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Білімі: Жоғары немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім.  Мамандығы: Жалпы.

Қазақстан Республикасының заңнамалары бойынша тестілеу бағдарламасына сәйкес нормативтік-құқықтық актілерді білу.Үлгілік біліктілік талаптарына сәйкес нақты мемлекеттік лауазымда кәсіби қызметті тиімді түрде атқару үшін қажетті білімнің, икемнің және дағдылардың болуы.«Қазақстан – 2050» Стратегиясын, функционалдық міндеттеріне сәйкес салалардағы басқа да Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін білу.

Жалпы конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тапсырылады:

1) Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы № 40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының мемлекеттік әкiмшiлiк лауазымына орналасуға арналған конкурсты өткiзу қағидаларының 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;

2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен жоғарыда аталған Қағидалардың 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтiк тiзiмі;

3) бiлiмi туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшiрмелерi;

«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшiрмелерiне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.

«Болашақ» халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген бiлiмi туралы құжаттарға «Халықааралық бағдарламалар орталығы» Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің «Болашақ» халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.

Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын бiлiмi туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған бiлiмi туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі;

4) еңбек қызметін растайтын құжаттың нотариалдық куәландырылған немесе жұмыс орнынан кадр қызметімен куәландырылған көшiрмесi;

5) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2010 жылғы 23 қарашадағы № 907 бұйрығымен бекітілген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 6697 болып тіркелген) Денсаулық сақтау ұйымдарының бастапқы медициналық құжаттама нысандарына сәйкес құжат тапсырғанға дейін алты айдан аспайтын уақытта берілген 086/е нысандағы денсаулығы туралы медициналық анықтама (дәрігерлік кәсіби-консультациялық қорытынды) (немесе нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

6) Қазақстан Республикасы азаматының жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;

7) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Психоневрологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген психоневрологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі);

8) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 27 сәуірдегі № 272 бұйрығымен (Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2015 жылы 11 маусымда № 11304 тіркелді) бекітілген «Наркологиялық ұйымнан анықтама беру» мемлекеттік көрсетілетін қызметтің стандартына сәйкес нысан бойынша құжат тапсырғанға дейін бір жылдан аспайтын уақытта берілген наркологиялық ұйымнан анықтама (немесе қорытындының нотариалдық куәландырылған көшірмесі).

Жоғарыдағы 3), 4), 5), 7), 8), 9) және 10) тармақшаларында көрсетілген құжаттардың көшірмелерін ұсынуға рұқсат етіледі.

Бұл ретте, персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) құжаттардың көшірмелерін түпнұсқалармен салыстырып тексереді.

Егер азамат еңбек қызметін жүзеге асырмаған және конкурс жарияланған бос лауазым бойынша жұмыс өтілі талап етілмейтін жағдайда еңбек қызметін растайтын құжаттың көшiрмесiн ұсыну талап етілмейді.

Азаматтар бiлiмiне, жұмыс тәжiрибесiне, кәсiби деңгейіне және беделіне қатысты (бiлiктiлiгiн арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берiлуi туралы құжаттардың көшiрмелерi, мiнездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Құжаттарды қабылдау мерзiмi конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінің келесі жұмыс күнінен бастап 7 жұмыс күннің ішінде мына мекен-жай бойынша тапсырылуы тиіс: Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Қордай ауылы, Төле би көшесі, 106, (20,29- жұмыс кабинеттері).

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық почтасы арқылы берілген жағдайда құжаттардың түпнұсқасы немесе нотариалдық куәландырылған көшірмелері әңгімелесу басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірілмей беріледі.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.

Конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады.

Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда, соның ішінде ғылым саласында жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса алады.

Құжаттарды қабылдау аяқталғаннан кейін, құжаттарды қарау қорытындысы бойынша әңгімелесуге жіберілген үміткерлер, әңгімелесуге жіберілгені туралы хабар алған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде Жамбыл облысы, Қордай ауданы, Қордай ауылы, Төле би көшесі, 106, мекен-жайда орналасқан Қордай ауданы әкімінің аппаратында әңгімелесуден өтеді.

Аталған лауазымды иеленген тұлғалар үшін кеткен шығындар (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) төленбейді, тұрақтанатын жер және жеңілдіктер ұсынылмайды.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар конкурс комиссиясы шешiмiмен келіспеген жағдайда, шешім қабылданған күннен бастап бес жұмыс күн ішінде уәкiлеттi органға немесе Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде шағымдана алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 2-қосымшасы

 

Нысан

 

__________________________
(мемлекеттік орган)

 

 

Өтініш

 

 

Мені___________________________________________________________
____________________________________________________________________
_______________________ бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын.

«Б» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасуға конкурс өткізу қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен келісемін және орындауға міндеттеме аламын.

Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.

Қоса берілген құжаттар:

____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

Мекен жайы және байланыс телефоны_________________________________________________
__________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________
(қолы)                                                            (Тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда))

 

«___»_______________ 20 __ ж.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  «Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 3-қосымшасы
  Нысан

 

«Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ

ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ

ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК
КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»

 

_____________________________________________
тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /
фамилия, имя, отчество (при наличии)

 

ФОТО
(түрлі түсті/ цветное,
3х4)
_________________________________________________________
лауазымы/должность, санаты/категория
(болған жағдайда/при наличии)

 

ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ
1. Туған күні және жері/
Дата и место рождения
 
2. Ұлты (қалауы бойынша)/
Национальность (по желанию)
 
3. Оқу орнын бітірген жылы және оның атауы/
Год окончания и наименование учебного заведения
 
4. Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /
Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)
 
5. Шетел тілдерін білуі/
Владение иностранными языками
 
6. Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) /
Государственные награды, почетные звания (при наличии)
 
7. Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /
Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)
 
8. Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)  
9. Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/
Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими)
 
ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ  
Күні/Дата қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері/должность, место работы, местонахождение организации
қабылданған/
приема
босатылған/
увольнения
 
     
 

 

   
 

 

   
     

 

     

 

 

 

   
 

 

   
 

 

   
 

 

   
 

 

   
 

 

   
 

 

   
 

 

   
 

 

   
 

_____________________
Кандидаттың                   қолы/
Подпись кандидата

_______________
күні/дата

 


© 2017 Аппарат акима Кордайского района
+7 (7262) 00 00 00 Обратная связь
Разработка и поддержка сайта